НУШ це цікаво

 БАТЬКАМ ПРО НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

 

НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.

Просто про складне. Що варто знати батькам  про новий Закон “Про освіту”

Детальніше читати…http://nus.org.ua/questions/prosto-pro-skladne-shho-varto-znaty-batkam-pro-novyj-zakon-pro-osvitu/

Перший клас – за новими правилами. Про що новий Порядок зарахування учнів

5 травня 2018 року Міністерство юстиції погодило нашумілий Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів.

Його головна мета – запропонувати альтернативу вступним конкурсам у перші класи. Документ набуде чинності 8 травня, тож “Нова українська школа” підготувала аналіз того, як відтепер зараховуватимуть дітей у перші класи.

Детальніше читати…http://nus.org.ua/questions/u-pershyj-klas-za-novymy-pravylamy-pro-shho-novyj-poryadok-zarahuvannya-uchniv/

Про оцінювання в Новій українській школі

Вже незабаром перший дзвінок скличе всіх школярів до школи. 1 вересня 2018 року розпочнеться новий навчальний рік та впровадження Нової Української школи з 1 класу. Вчителі будуть вчити школярів не лише писати, читати і рахувати, а й навчать конструктивно виражати свої емоції та керувати ними, співпрацювати в парах і в групі, висловлювати свою думку, критично мислити, аналізувати, шукати різні варіанти рішень, мирно вирішувати конфлікти, брати на себе відповідальність за свої дії. Це так звані м’які навички (soft skills), визнані у світі як необхідна складова сучасної освіти, оскільки лише людина, яка володіє цими навичками і вміннями, може бути успішною в 21-му столітті.

Формувальне оцінювання ґрунтується не на кількісних (скільки помилок), а на якісних показниках. Наприклад, як працював учень, чи співпрацював з іншими, чи докладав зусилля, чи ставився до навчання з цікавістю. Це можливо оцінити лише через спостереження за роботою учня, а не перевірку результатів навчання. “Спостереження за навчальним поступом учнів та оцінювання цього поступу розпочинається з перших днів навчання дитини у школі і триває постійно. Невід’ємною частиною цього процесу є формування здатності дітей самостійно оцінювати власний поступ. Передбачається, що за результатами формувального оцінювання вчитель може підкорегувати навчальний процес, свою роботу, а також вибудувати індивідуальну освітню траєкторію учня.

Оцінювання в Новій українській школі: ресурс для розвитку замість вироку Детальніше читати… http://nus.org.ua/view/otsinyuvannya-v-novij-ukrayinskij-shkoli-resurs-dlya-rozvytku-zamist-vyroku/

Як по-новому оцінюватимуть учнів перших класів. Детальніше читати тут… http://nus.org.ua/articles/yak-po-novomu-otsinyuvatymut-uchniv-pershyh-klasiv/

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Олімпійський тиждень

Перші іменини в 1 класі

День захисту тварин